Training PromotieTeam
Werven van nieuwe klanten, leden of donateurs
Meer rendement uit uw promotie beurs event. Training promotieteam medewerkers.
In de Promotieteam Training leren en oefenen de deelnemers hoe ze aantoonbaar meer rendement halen uit uw promotie event.
Doel: Na afloop van de Promotieteam Training is het promoteam in staat om,
- Toekomstige klanten, leden of donateurs aan te trekken omdat ze de bezoekersverwachtingen overtreffen tijdens het event
- Bezoekers professioneel en klantgericht aan te spreken in het gangpad en uit te nodigen in of aan uw stand
- Uw organisatie onderscheidend te presenteren tijdens het beursevent waardoor bezoekers voor u kiezen
- De voordelen van uw product of dienstverlening aansprekend weer te geven tijdens het event
- De loyaliteit van bestaande klanten, leden en donateurs te verstevigen door echt gastheer en/of gastvrouw te zijn
- Het imago van uw bedrijf te versterken door klantgerichte nazorg.
Direct aanmelden | Brochure aanvragen |

Tarief PromotieTeam training van 4 uur
Aantal deelnemers |
Duur van de training |
Tarief voor de training |
Minimaal 4 deelnemers |
4 uur durende training bij |
€ 585,- voor 4 deelnemers. |
Tarief is exclusief btw, inclusief BeursTraining Nederland werkboek en Cards voor iedere deelnemer.
Wist u dat uw Beurs Event succes voor 30% wordt bepaald door de juiste voorbereiding?
Deelnemen aan een beurs promo event vraagt de nodige voorbereiding. U weet dat. Juist in die voorbereidingsfase legt u de basis voor het uiteindelijke succes. Veel zaken die er echt toe doen organiseert u in deze fase. 50% van het promotie succes wordt bepaald door de actieve deelname van de medewerkers tijdens het event en 20% door een klantgerichte nazorg van ieder bezoek.
Op welke onderwerpen wordt getraind in de PromotieTeam Training?
Promotieteam Training overzicht:
- Welke voorbereidingen zijn van belang voor een geslaagd promotie event
- Wat motiveert bezoekers om uw promotiestand te bezoeken
- Hoe haalt u bezoekers uit het beurs- evenementengangpad uw stand in
- Welkom heten van die bezoeker op uw stand, hoe doet u dat
- Hoe achterhaalt u snel wie u voor u heeft staan
- Hoe presenteert u op de beusstand uw organisatie in één minuut
- En maakt u het aantrekkelijk om lid, donateur of klant te worden
- Klant- en resultaatgericht afsluiten van het gesprek tijdens het event; hoe doet u dat
- Hoe gaat u om met "klagende" bezoekers
- Hoe neemt u klantgericht afscheid van "plakkers"
- Scholieren en studenten, uw klanten of collega's van morgen
- Hoe benut u beurspubliciteit maximaal, zowel regionaal als landelijk
- Hoe ziet uw Beurs / Event - lead formulier eruit, uw bezoeker leest vaak mee!
-
Waaruit bestaat de follow-up / nazorg van ieder bezoek.
Meld u aan voor de PromotieTeam Training of vraag de brochure aan.