Doe de checklist voor beurssucces!

Welke zaken zijn van belang in die voorbereidende fase?
Wanneer is uw beursdeelname een succes?
- Wat zijn de kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen?
- En hoe meet u deze
- Waarop ligt het accent, wat mag de beursbezoeker dus niet missen
- Wat moet gedaan worden om die doelstellingen waar te maken.
In- en externe communicatie voor veel bezoekers op uw stand
- Hoe maakt u maximaal gebruik van de beurscommunicatie tools
- Google, hoe zorgt u ervoor dat u goed gevonden wordt
- Hoe schrijft u een Persartikel voor in de beurscatalogus
- Maar ook een Persbericht voor de regionale of landelijke kranten en vakbladen
- Uitnodigen van bestaande relaties, prospects en suspects. Wie doet wat en hoe?
- Communicatie op uw site en als voetnoot op iedere mail en op pak- en verzend documenten
- Het Beursdraaiboek. TO DO & CHECH IT
- Welke brief wordt verstuurd na afloop van ieder bezoek.
Beurs afspraken om niet voor verrassingen te komen staan
- Wie doet de op- en afbouw
- Gedrag- en etiquette afspraken voor op de beurs
- Reis en verblijf afspraken
- Welke kleding wordt gedragen
- Wie is de standmanager
- En wie staat buitenlandse bezoekers en wie de Pers te woord
- En wat is dan de boodschap
Hoe opvallend is uw stand
- Wat is het thema
- Wat mag de bezoeker zeker niet missen
- Hoe trekt u de aandacht van de langslopende bezoeker ( banners met wervende
aansprekende teksten en foto’s ) - Wat wordt gedemonstreerd en wie doet dat
- En hoe gebruikt u de wit ruimte aan wanden en balies maximaal
Presentatie van u zelf op de beurs waardoor u het verschil maakt
- De showmap voor de standmedewerkers
- Het beurs leadformulier
- Badges voor een ieder die leesbaar zijn
- Verwerken van de leads ( welke brief of mail is gepast )
- Koffie / thee en andere consumpties.
Follow-up van de beurs om de klantverwachting te overtreffen
- Wie maakt foto’s van de beurs voor op de site
- Wie schrijft een stukje voor in- en extern. Ook voor op Google
- Wie zijn verantwoordelijk voor het maken en versturen van de aanvragen
- Welke brochures / informatie wordt verzonden
- Zijn er voldoende afspraak momenten in de agenda’s van de salesmen en directie.
Uw beurssucces heeft u zelf in de hand.
Voorbereiding van uw beurs is bepalend voor uw succes. U weet dat, wij weten dat. Daarom coachen wij weken van te voren de beursverantwoordelijke medewerker(s). Om niet voor verrassingen te komen staan.
U bent er klaar voor. U heeft gedaan wat mogelijk is.
Hulp nodig bij het maken van een Persbericht, banner of Beursformulier?
Neem contact op en samen maken we een succes van uw beursdeelname.
Maak gebruik van de ervaring en expertise van Resultit. We helpen u graag bij het opstellen van Persberichten en maken van banners of een klantgericht bezoekersformulier.
Natuurlijk trainen we ook de standmedewerkers in de 4 uur durende BeursSpeedTraining.
Lees de ervaringen van bedrijven en kijk op de portfolio wie u al voor gingen.
SUCCES!